Posted in Մայրենի

Պարսկական գրականություն

Omar_Khayyam2
Օմար Խայամ — 123։ Ծանոթացեք Օմար Խայամի ստեղծագործություն

ներին։ Ընտրեք ժողովածուներից մեկը, ընդհանուր գիծ դուրս բերեք ստեղծագործություններից՝ մեջբերելով տողեր։ Համեմատեք Հ․Թումանյանի քառյակների հետ։ Ընթերցեք մի քառյակ և վերլուծեք այն։ Քառյակներից դուրս բերեք որևէ տող՝ ստեղծագործելու համար։

Ես ծանոթացա այս հեղինակի ստեղծագործություններին, քառյակներին: Հեղինակը համարյա բոլոր քառյակներում անհույս էր նկարագրում իրավիճակը, տխուր, թախծոտ, կարծես ոչ մի կյանքի փուլում չկա մի հույս, չկա լույս, որ նա կարողանա հույսով լցնի տվյալ փուլը: Հովհաննես Թումանյանը քառյակներում բացի նրանից, որ կային տխուր քառյակներ, սակայն նա նաև հույս էր տեսնում ամեն ինչի մեջ, վերջում նշում, որ կա մի հույս, որ կկարողանա փրկի, որ անհույս չէ ոչ մի փուլ, նա շատ գեղեցիկ է նկարագրում, ինչպես և այս հեղինակը, սակայն նաև նշում է, որ կլինի և կա լույս, որ կկարողանա փրկել: Այդքան թախծոտ ամեն բանն ներկայացնելը կարծում եմ սխալ կյանքի մոտեցում է և հենց դա էր հեղինակի քառյակների ընդհանուր գիծը:

%d5%bc%d5%a1%d5%bd%d5%b8%d6%82%d5%ac

 

Ռասուլ Յունան — «Ուղղահայաց գիծ» շարքը կարդացեք Գրական կամուրջկայքում:

Մեկնաբանեք փոքրիկ պատումները՝ ի՞նչ հասկացաք, ի՞նչ կերպար տեսաք: Առանձնացրեք լավագույն պատումը՝ հիմնավորելով ձեր ընտրությունը: Ստեղծագործեք՝ պատումներից մեկի ազդեցությամբ:

Երբ ես կարդացի այս հեղինակին սկզբում շատ անհասկանալի էր նրա ստեղծագործությունները և ես չէի հասկանում դրանց իմաստը, սակայն հետո ես հասկացա, որ նա շատ խուճուճ մուճուճ է գրում և իմաստը միանգամից հասկանալ կարծում եմ ոչ մեկ չէր կարող, քանի որ նա շատ խորն է գրում, ճիշտն ասած ինձ այդքան էլ դուր չեկավ, քանի որ ես չեմ սիրում, երբ հեղինակները այդքան խուճուճ են գրում, այս դեպքում դա այդքան էլ գեղեցիկ չէր: Ես առանձնացրեցի այս քառյակը՝
Լուսանկարների ալբոմը թերթեց և հասավ իր երիտասարդությանը: Հենվել էր մի ծառի և կեցվածք էր ընդունել: Գլխի ետևում` երկնքի մի անկյունում, երևում էր մի կտոր սև ամպ: Հանկարծ ամպը ահագնացավ և քիչ անց աձրևը թրջեց ամբողջ դեմքը… Թրջեց ալբոմը և կյանքը …
Այդ օրը զարմանալի օր էր: Միայն ծերունու տանն էր անձրև տեղացել:

Այս քառյակում շատ հետաքրքիր ձևով էր նկարագրված երիտասարդությունը հիշելը և շատ յուրօրինակ: Ես դեռ չէի տեսել կամ կարդացել մի հեղինակը որ հիշողությունները այսպես նկարագրեր, այսպես հետաքրքիր և յուրօրինակ և նա անձրև ասելով ի նկատի ուներ արցունքները ծերունը, որոնք թափվում էին, երբ նա հիշում էր, իր երիտասարդությունը և մանկությունը այդ լուսանկարների շնորհիվ:

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s